Dovolená Jak vybírat a objednávat dovolenou

Jak vybírat a objednávat dovolenou

Díky jednoduchosti a rychlosti je internetový prodej našich zájezdů stále oblíbenější.

1. Jak vybírat dovolenou z našeho webu

I. Kde najdete nabídku autobusových zájezdův horní části levé lišty klikněte na obrázek "autobus". Následně se dostanete na stránku, kde pod krátkým popisem s odkazem na nástupní místa, se Vám objeví v přehledné tabulce kompletní nabídka autobusových zájezdů dle termínu odjezdu. Zde je možno si kterýkoli zájezd rozkliknout a zjistit podrobnosti.

II. Kde najdete nabídku pobytů s vlastní dopravou: 

  • nejprve likněte na téma dovolené: "lyžování", "turistika a wellness" nebo "golf"
  • pak máte několik možností:
  • v levé liště zadat do vyhledávače parametry dovolené (v levém menu - žlutý nabídkový rámeček)
    nebo
  • kliknout na některou z nabízených akcí (v levém menu - nabídka akcí pod žlutým rámečkem). Objeví se Vám naše nabídka dle zvolené akce, např. ubytovací zařízení nabízející "all inklusive". Některá ubytovací zařízení je zařazeno pod více akcí, např. hotel Zanker**** najdete v akci "all inklusive" a "hotel s bazénem".
    nebo
  • kliknout na zemi, kterou chcete navštívit, a následně pokračovat:
  • a) kliknout na oblast, kterou v dané zemi chcete navštívit
    nebo
  • b) kliknout na "všechny zájezdy do (dané země)"

Nevíte si rady ? Klikněte na „poradce s výběrem“ . Náš pracovník Vás bude kontaktovat co nejdříve nebo v době, kterou uvedete.

Pokud se Vám již podařilo v klidu a s rozvahou vybrat dovolenou, seznamte se prosím s jejím popisem, Všeobecnými smluvními podmínkami na zájezdech a pobytech cestovní kanceláře CK TURISTA s.r.o. , Důležitými informacemiReklamačním řádem. Popis, všeobecné smluvní podmínky, důležití informace a reklamační řád jsou nedílnou součástí Smlouvy o zájezdu.

2. Jak zaslat nezávaznou rezervaci (objednávku) na autobusový zájezd

  • V případě, že Vás zaujal některý z našich autobusových zájezdů, můžete si ho jednoduše rezervovat (nezávazně), a to přímo na našich stránkách. Stačí, když si vybraný zájezd rozkliknete, pak v části "Termíny a ceny - rezervace" rozkliknete termín, na jehož konci řádku kliknete na "rezervovat". 
  • Po kliknutí na tlačítko "Rezervovat" se Vám objeví karta, kde vyplníte údaje potřebné k provedení nezávazné rezervace a následně odešlete objednávku jako nezávaznou rezervaci (v pravé dolní části stránky). Doporučujeme zkontrolovat, zda Vám přišel email s automatickou odpovědí, tj. informací, že Vaše rezervace byla úspěšně odeslána. Pokud tuto automatickou odpověď na email neobdržíte, došlo k chybě a je třeba rezervaci zaslat znovu (případně kontaktovat CK). 
  • Jakmile obdržíme Vaši rezervaci, náš pracovník ji začne zpracovávat. Jsou-li náležitosti rezervace splněny, zašleme Vám potvrzení na e-mail (včetně potřebných informací k dalšímu postupu) a informační SMS zprávu. V případě potřeby upřesňujících informací Vás bude kontaktovat.
  • Pokud Vám vybraný autobusový zájezd vyhovuje, dále postupujte dle bodu 4.

3. Jak zaslat nezávaznou rezervaci (objednávku) na pobyt s vlastní dopravou

  • V případě, že Vás zaujal některý z našich zájezdů/pobytů, můžete si ho jednoduše rezervovat (nezávazně), a to přímo na našich stránkách. Stačí, když si vybraný zájezd rozkliknete, pak v části "Termíny a ceny - rezervace" zvolíte termín, na jehož konci řádku kliknete na "rezervovat". U řady hotelů si můžete zvolit jiný termín, než je v nabídce (tato možnost je uvedena v horní části "termínové a cenové tabulky"). V takovém případě klikněte pro rezervaci na termín přibližný, přesně požadovaný termín pak uvedete do "další poznámky k rezervaci".
    • Z administrativních důvodů je třeba zasílat objednávku alespoň 5 pracovních dnů před plánovaným termínem odjezdu, v kratším období nemůžeme zaručit možnost Vašeho přihlášení.
      • Mějte prosím na paměti, že termíny uvedené u jednotlivých pobytů nejsou on-line (volná kapacita jednotlivých hotelů se neustále mění) a proto v případě Vašeho zájmu o již konkrétní pobyt je nutno ověřit aktuální kapacitu s ohledem na požadovaný pokoj a termín.
        • Po kliknutí na tlačítko "Rezervovat" se Vám objeví karta, kde vyplníte údaje potřebné k provedení nezávazné rezervace. Pokud požadujete jiný termín, nezapomeňte jej uvést do "další poznámky k rezervaci". Nakonec odešlete objednávku jako nezávaznou rezervaci. Doporučujeme zkontrolovat, zda Vám přišel email s automatickou odpovědí, tj. informací, že Vaše rezervace byla úspěšně odeslána. Pokud tuto automatickou odpověď na email neobdržíte, došlo k chybě a je třeba rezervaci zaslat znovu (případně kontaktovat CK).
        • Jakmile obdržíme Vaši rezervaci, náš pracovník ji začne zpracovávat, přičemž vychází z údajů, které jste do rezervace uvedli. Jsou-li náležitosti rezervace splněny, zašle Vám na email nabídku pobytu s přesnou cenovou kalkulací a celkovým shrnutím. V případě potřeby upřesňujících informací Vás bude kontaktovat.
        • Pokud Vám nabídka pobytu vyhovuje, dále pokračujte dle bodu 5.

        4. Jak se závazně přihlásit na autobusový zájezd

        • 1.Zašlete nezávaznou rezervaci dle výše uvedeného bodu 2. Doporučujeme zasílat rezervaci v dostatečném předstihu (2 a více měsíců předem). Necháváte-li přesto výběr na poslední chvíli, je třeba počítat s tím, že mnoho autobusových zájezdů již bude vyprodáno, případně již nebude k dispozici Vámi požadovaný typ pokoje, nebo již může dojít ke zrušení z důvodu nízké obsazenosti. 

        • 2. V případě volné kapacity Vám CK potvrdí rezervaci do určitého termínu. Standardně 1-3 pracovní dny, jsou-li na zájezd poslední místa nebo jen několik dnů do odjezdu, pak je rezervace poskytnuta jen na krátkou dobu a přihlášení je nutno vyřídit neprodleně. Potvrzující e-mail obdržíte od CK v případě, že v rezervaci uvedete správně Vaši e-mailovou adresu. Pokud vám potvrzující e-mail nepřišel a jste si jisti, že je uvedená adresa správně, pak došlo k neznámé chybě a raději nám zavolejte na tel. 724 772 080.

        • 3. Součástí žádného zájezdu není pojištění léčebných výloh v zahraničí. Doporučujeme sjednat také pojištění storna. Komplexní pojištění můžete sjednat naším prostřednictvím, jejich nabídku najdete v příloze potvrzení rezervace a na našich stránkách „Dokumenty ke stažení - cestovní pojištění“.

        • 4. Nyní je třeba řádně vyplnit Smlouvu o zájezdu (dále jen SoZ) a podepsanou zaslat do CK (naskenovanou emailem, případně poštou).
          Součástí potvrzení rezervace ze strany CK je v příloze, mimo jiné, předvyplněná SoZ v XLS (zde stačí doplnit potřebné údaje).
          Do SoZ je nutno uvést nástupní místo.
        • 5.Současně je třeba zaslat převodem na účet CK platbu, a to včetně pojištění (pokud si jej sjednáváte).

          Účet CK: RB, č.ú.: 3727487001 / 5500
          variabilní symbol = první šestičíslí rodného čísla objednavatele (tj. číslo před lomítkem) a číslo pobytu, tj. XXXXXX6033
          Termín rezervace = datum splatnosti = připsání na účet CK

          U došlých plateb je nutno počítat s 1-2 denní prodlevou potřebnou na bankovní převody.
          V případech, kdy je přihlášení na zájezd vyřizováno neprodleně (tzn., že rezervace je poskytnuta pouze na pár hodin), doporučujeme platbu provést:

          • a) Převodem z účtu Raiffeisen Bank 
          • b) Vkladem na pokladně kterékoli pobočky Raiffeisen Bank na účet CK
        • 6.Doporučujeme informovat CK o provedené platbě (nejlépe emailem zaslaná konfirmace = potvrzení o platbě).

        • 7. Jakmile od Vás CK obdrží řádně vyplněnou SoZ (emailem, případně poštou) a příslušnou zálohu, zkontroluje ji a zašle její potvrzení. Současně přikládá „Doklad pro pojištěné - zákonné pojištění CK proti úpadku.
          V tomto okamžiku dochází k řádnému uzavření SoZ mezi zákazníkem a CK, tj. platnému přihlášení na zájezd.

        • 8.V případě, že výše uvedené náležitosti nejsou provedeny do termínu platné rezervace, tato rezervace automaticky propadá. Věnujte proto pozornost dodržení termínu rezervace. Pokud dojde ke zpoždění, pokusíme se zájezd pro Vás ještě zajistit. Bude-li však již obsazen jinými zájemci, není možné na zajištění dále trvat (již uhrazenou částku Vám vrátíme zpět).

        • 9. Nezapomeňte prosím na doplatek do celkové ceny zájezdu, který musí být zaplacen nejpozději 30 dnů před zahájením zájezdu (stejným způsobem jako zálohu). Na tento termín, který je uveden v SoZ, již CK zvlášť neupozorňuje.

        • 10.
          Platba zaměstnavatelem:
          Máte-li zjištěno, že Vám zaměstnavatel poskytne příspěvek na dovolenou, rádi Vám vystavíme fakturu. Stačí vyplit požadavek na fakturaci a zaslat nám jej společně se SoZ.
          Je-li fakturována jen část zájezdu:
          Postupujte prosím dle pokynů pro přihlášení. Jen navíc zašlete vyplněný požadavek na fakturaci.
          Je-li fakturována celková částka zájezdu:
          Bude-li faktura proplacena zaměstnavatelem do termínu rezervace, přihlášení na zájezd proběhne běžným způsobem.

          Většinou však vyřízení a proplacení faktury trvá delší dobu. Proto pro dodržení termínu rezervace, je třeba nejdříve zaplatit zálohu (včetně pojištění, pokud si jej sjednáváte). Po vyřízení a úhradě faktury Vám bude příslušná částka ihned vrácena zpět na účet formou přeplatku.

        • 11.
          Pokyny k odjezdu:

          Veškeré potřebné informace k zájezdu jsou již uvedeny v popisu každého zájezdu na webu, který nahrazuje "podrobné pokyny", a který doporučujeme si vytisknout. 
          Proto již před odjezdem nezasíláme žádné další informace, informujeme pouze v případě podstatné změny v zájezdu. V případě jakýchkoli nejasností jsme Vám k dispozici k zodpovězení Vašich dotazů týkající se Vaší dovolené na tel.: 724 772 080 nebo na e-mail: janikova@ckturista.cz nebo ckturista@ckturista.cz.
          Při nástupu na zájezd se zákazník musí prokázat platnou SoZ (jeho kopií), a to vedoucímu zájezdu. Na zájezd nemůže nastoupit, ani čerpat zaplacené služby, jiná osoba než zákazník uvedený na SoZ. Pokud máte sjednáno cestovní pojištění pro cesty a pobyt do zahraničí přes CK TURISTA, "asistenční kartu pojišťovny" LV Vám předá vedoucí zájezdu v autobuse. Zároveň zákazníci v autobuse obdrží informaci s kontaktem na ubytovací zařízení a telefonní kontakt na vedoucího zájezdu, který doporučujeme mít stále u sebe.
          Po dobu jízdy autobusu mezi Ostravou a Brnem je k dispozici tel. 724 772 080.

        • 12.V případě zájmu je možno zájezd vyřídit osobně v naší kanceláři, a to na předem domluveném termínu schůzky.

        5. Jak se závazně přihlásit na pobyt s vlastní dopravou

         
        • 1. Zašlete nezávaznou rezervaci dle výše uvedeného bodu 3. Doporučujeme rezervovat v dostatečném předstihu (až několik měsíců předem), neboť mnoho cenově a kvalitativně zajímavých pobytů (jako např. all inclusive, děti zdarma, lyžování s wellness apod.) bývá často velice brzy vyprodáno. Pokud výběr přesto necháváte na poslední chvíli, i zde je třeba  zasílat rezervaci alespoň 7 dnů před požadovaným nástupem (z důvodu možnosti vyřízení).   
        • 2. Jsou-li náležitosti rezervace splněny, zašle Vám pracovník CK nabídku. Tato nabídka obsahuje přesnou kalkulaci a veškeré informace k pobytu, včetně odkazu na pobyt a důležité dokumenty v příloze. Zároveň Vás vyzývá k jejímu řádnému prostudování. Tato nabídka vychází z údajů Vámi uvedených v rezervaci, proto v případě nesrovnalostí je třeba CK kontaktovat s žádostí o úpravu. Informaci o zaslané nabídce je zasílána také formou krátké SMS zprávy

          Pozn.: dovolujeme si upozornit, že při uplynutí delší doby mezi zasláním nabídky zákazníkovi ze strany CK a jeho potvrzením jako "závazné objednávky" může v ubytovacím zařízení dojít ke změně v obsazenosti. Proto, pokud Vám pobyt vyhovuje, je vhodné potvrzení závazné objednávky příliš neoddalovat.  

        • 3. Pokud Vám nabídnutý pobyt vyhovuje, je nutné jej písemně potvrdit (odpovědí na email) jako "závaznou objednávku" dle VSP. Poté můžeme pobyt pro Vás závazně objednat a zaslat Vám podklady k přihlášení. Termín pro vyřízení je obvykle 1-2 pracovní dny, jedná-li se však o poslední místa nebo brzký termín nástupu, pak je třeba vše vyřídit neprodleně (za několik hodin). Je důležité daný termín pro vyřízení dodržet.

          Součástí žádného pobytu není pojištění léčebných výloh v zahraničí. Doporučujeme sjednat také pojištění storna. Komplexní pojištění můžete sjednat našim prostřednictvím, jejich nabídku najdete  na našich stránkách  „Dokumenty ke stažení - Cestovní pojištění“ a také v podkladech pro vyřízení závazné objednávky.

        • 4. Do termínu pro vyřízení závazné objednávky je nutno:

          I.  řádně vyplnit  Smlouvu o zájezdu a podepsanou  zaslat do CK (naskenovanou emailem, případně poštou). Pozn.: CK zasílám zákazníkovi předvyplněnou SoZ v XLS , kde stačí doplnit potřebné údaje.)

          II.  zaslat převodem na účet CK platbu a to včetně pojištění (pokud si jej sjednáváte).

          Účet CK: RB, č.ú.: 3727487001 / 5500
          variabilní symbol = první šestičíslí rodného čísla objednavatele (tj. číslo před lomítkem) a číslo pobytu, tj. XXXXXX6033
          Termín pro vyřízení ZO = datum splatnosti = připsání na účet CK

          U došlých plateb je nutno počítat s 1-2 denní prodlevou potřebnou na bankovní převody.
          V případech, kdy je termín pro vyřízení krátký, doporučujeme platbu provést:

          • a) Převodem z účtu Raiffeisen Bank 
          • b) Vkladem na pokladně kterékoli pobočky Raiffeisen Bank na účet CK
        • III.  Informovat CK o provedené platbě (nejlépe zasláním konfirmace = potvrzení o platbě zaslaná emailem).

        • 5. Jakmile od Vás CK obdrží řádně vyplněnou SoZ (emailem,případně poštou) a příslušnou zálohu, zašleme Vám potvrzení se všemi náležitostmi. 

        • 6. Věnujte prosím pozornost dodržení termínu pro vyřízení závazné objednávky (viz. VSP). 

        • 7. Nezapomeňte prosím na doplatek do celkové ceny pobytu, který musí být uhrazen nejpozději 30 dnů před nástupem na pobyt (stejným způsobem jako zálohu). Na tento termín, který je uveden v SoZ, již CK zvlášť neupozorňuje.

        • 8.
          Platba zaměstnavatelem:

          Máte-li zjištěno, že Vám zaměstnavatel poskytne příspěvek na dovolenou, rádi Vám vystavíme fakturu. Stačí vyplit požadavek na fakturaci a zaslat nám jej společně se SoZ.
          Je-li fakturována jen část pobytu:
          Postupujte prosím dle pokynů pro vyřízení ZO. Jen navíc zašlete vyplněný požadavek na fakturaci.
          Je-li fakturována celková částka pobytu:
          Bude-li faktura proplacena zaměstnavatelem do termínu pro vyřízení ZO, vyřízení proběhne běžným způsobem.

          Většinou však vyřízení a proplacení faktury trvá delší dobu. Proto pro dodržení termínu pro vyřízení ZO, je třeba nejdříve zaplatit zálohu (včetně pojištění, pokud si jej sjednáváte). Po vyřízení a úhradě faktury Vám bude příslušná částka ihned vrácena zpět na účet formou přeplatku.

        • 9.
          Pokyny k odjezdu:

          Základní informace jsou již uvedeny v popisu každého pobytu na webu. "Podrobné pokyny", tj. potřebné doklady – voucher na zakoupené služby (ubytování, skipas, turistické karty apod.) a průkaz - asistenční kartu pojišťovny LV (je-li sjednáno přes CK) zasíláme emailem na adresu uvedenou ve SoZ cca 7 dnů před nástupem.

          V případě jakýchkoli nejasností jsme Vám k dispozici k zodpovězení Vašich dotazů, týkající se Vaší dovolené  724 772 080, jinak na e-mailu: janikova@ckturista.cz  nebo ckturista@ckturista.cz ) .

           

          Voucherem se zákazník musí prokázat při příjezdu do ubytovacího zařízení, případně u dalších poskytovatelů služeb. Na pobyt nemůže nastoupit jiná osoba než zákazník uvedený ve SoZ a voucheru. Zákazník nemůže na pobyt nastoupit v jiný termín, tj. v jiný den a čas, než je uvedeno ve voucher.


        Datum odjezdu

        AIG ackcr